vrijdag 1 juli 2016

Speelkwartier

Uur of kwart voor 1.Productieve werkochtend achter de rug, en een middag vol vergaderingen en deadlines voor me. Of ik mee ga een broodje eten in de kantine, vragen collega's.
Nee, ik ga niet mee vandaag. Ik wil naar buiten. Ik kleed me om in de wc en smeer hem. Muziek aan, motregentje op mijn kop, en binnen twee minuten merk ik dat mijn hoofd lichter wordt. Het voelt  als ontsnapt, als vrijgelaten, als spijbelen. Dit voelt als speelkwartier.

Zes kilometer stamp ik door plassen, trek sprintjes om groene stoplichten te halen en geniet van het uitgelaten gevoel van een rondje langs de Arena, zomaar midden in mn dag.





Binnen een uur zit ik gedouched en wel weer achter mijn bureau. Kom maar op met de rest van mijn werkdag.

Ik kan hem hebben.

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...