woensdag 13 juli 2016

Twee keer sporten op 1 dag

'No hour of life is wasted that is spent in the saddle', zei Winston Churchill, en hij had gelijk.




Ik had weer eens een uurtje paardrijles, en wat is dat toch heerlijk. Er zijn maar weinig dingen die ik leuker vind dan hardlopen, maar paardrijden is er een. Het samenwerken met zo'n groot dier, veel groter en sterker dan jij, dat feitelijk geen donder te maken heeft met wat jij van hem wil en gewoon iets anders kan gaan doen als ie daar zin in heeft, maar meegaat in je plannen uit onderling vertrouwen... paardrijden is en blijft bijzonder.


Maar, ik heb ook vier trainingen op de agenda staan deze week, dus met vermoeide benen en al moest ik toch echt even aan de slag gisteravond.




Eigenlijk moest ik bruggen, maar dat ging dus NIET gebeuren. Vijf kilometer, het herstelloopje dat vrijdag had gemoeten, was al zwaar genoeg. Bruggen doen we morgen wel weer.


1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...