woensdag 6 juli 2016

Hoe renners rekenen

1. Ik moet vandaag 13 kilometer, en ik zit nu op 6, dus over 2 km ben ik bij 8, en dan is het nog maar 5 kilometer en dat is maar een ruim half uurtje, dus eigenlijk ben ik er al bijna.

2. Oh, ik ben al bij het gemaal. Vanaf hier ben ik over een kwartiertje bij de molen en de molen is in mijn dorp, dus eigenlijk ben ik er al bijna.

3. Dit is best een lang rondje. Maar, na die bocht daar in de dijk heb ik wind mee, en als je wind mee hebt ben je zo thuis, dus goed geschouwd ben ik er al bijna. 

4.. *bij de voordeur* Ik moet 45 minuten vandaag. Dat is net zo lang als de eerste helft van een voetbalwedstrijd en die was gisteravond zo voorbij. Dus eigenlijk ben ik er gewoon al bijna.

5. Piramidetraining. ik moet 1-2-3-4-3-2-1 en dan twee keer. Ik ben al bij de tweede 3 dus eigenlijk is de eerste zo goed als klaar en van de tweede telt eigenlijk alleen de opgaande helft want daarna wordt alles beter, dus goed beschouwd ben ik er al bijna.


Dinsdag - Hardlopen - piramide - 6,7 km - 7'13

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...