maandag 27 juli 2015

Starbucks

Zaterdag deden P en ik een lange wandeling, in het staartje van de zomerstorm.





Het was prachtig buiten. Woest en dreigend. Overal ontwortelde of uit elkaar gescheurde bomen, fietspaden vol bladeren en takken, en daarboven het geluid van vogels die in de opkomende luwte alvast weer voorzichtig begonnen met fluiten.



En gister was het zondag, dus duurloopfietsdag.
Ik kan het niet helpen, fietsen is voor mij nog steeds vooral een manier om ergens naar toe te gaan, en dus zocht ik een doel.






Het doel werd Starbucks op het Oosterdok.





Want een renverbod met goede koffie is altijd nog beter dan een renverbod zonder.

Hah.

Ondertussen is het maandag, en is het me gelukt om vorige week, de eerste week van m'n vakantie, zes dagen te bewegen van de zeven. BAM! :)


Wandelen 9.21 km 
Fietsen 45.75 km

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...