zondag 3 januari 2016

Zondag duurloopdag

 


Dit loopje begon fantastisch, de eerste 7km. Maar toen kwam er ineens een megablaar. 

Ik blijf maar blaargevoelig. Er zijn geen goed of slechte schoenen, iedereen heeft z'n eigen voorkeur, maar eigenlijk heb ik alleen zonder blaren gelopen op asics. 

De man van de renwinkel zei, toen ze versleten waren, dat dat totaaaaaal de verkeerde schoenen waren voor mij. En ik luisterde braaf.  
Achteraf gezien - wat lulde hij nou eigenlijk? Ik had er verdorie net een marathon op op gelopen zonder noemenswaardige problemen. 

De volgende keer koop ik weer gewoon wat ik zelf lekker vind zitten. 


Maar! Conditioneel was dit een toprondje. De 20 minuutjes die ik het moest inkorten haal ik van de week wel weer in :-) 




Hardlopen | 11,5 km | 7'33
Yoga | 50'

2 opmerkingen:

  1. Misschien die plek preventief afplakken met sporttape? En gewoon bij de volgende nieuwe schoenen weer de asics nemen! Je bent onderhand toch wel ervaringsdeskundige zeker? :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gouden tip: sokken binnenste buiten dragen en als je sokken speciaal voor links/rechts hebt, dit wel even wisselen van voet👍🏼😉

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...