zondag 20 maart 2016

13 km

Alweer ziek. Een dikke week. Jarenlang mankeerde ik nooit iets, en deze winter had ik de ene na de adnere vlaag te pakken. Weer een week liep ik niet, was ik boven aan de trap al moe, en dit keer heb ik maar even opnieuw bloed laten prikken om te kijken of ik niet iets anders onder de leden heb.


Maar! Vandaag ging ik lekker TOCH duurlopen. Om er weer even in te komen had ik mn runkeeper op 5' rennen, 1' wandelen gezet.  Het weer zag er vriendelijk uit dus kleedde ik me in  mn nieuwe van mijn zus gekregen loopshirtje en ging vervolgens naar buiten, waar het uiteraard na tien minuten begon te regenen en waaien, wat pas ophield toen ik weer thuis was.






Mijn benen trilden, maar wat was ik voldaan van het feit dat ik eindelijk weer eens een lekkere afstand had gelopen.

En dat ik blauw zag van de kou was met dekentje en een kom havermout met hazelnootmelk en appel zo weer opgelost.




1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...