zondag 29 mei 2016

Een vijfje

Woest slecht geslapen had ik van vrijdag op zaterdag, en ik was in een bijpassend woest slecht humeur. Maar, ten eerste had ik me opgegeven voor de Runkeeper Global 5K en ten tweede wilde ik, ondanks dat ik een van mn trainingen vervangen had door fietsen, toch niet minder dan drie keer gelopen hebben. En dus rende ik toch maar een vijfje.




En, het ging zalig. Ondanks de warmte, ondanks de vermoeidheid, ondanks het feit dat ik eigenlijk in de supermarkt had moeten lopen. Zo zie je maar, je kunt het gewoon niet voorspellen :-)


Hardlopen - 5km - 7'13


1 opmerking:

  1. Juist als je humeur slecht is moet je gaan lopen. Je komt er dan op de beste manier achter hoe zalig het voor je is. Je komt weer als herboren thuis met alle oplossingen die je voordat je ging nog als een probleem zag.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...