maandag 15 juni 2015

10 dingen waaruit blijkt dat je rent

 1. Chips zijn voor op je startnummer, niet voor in je mond.

 2. Gel gaat in je mond, niet in je haar.

 3. Als je zegt, 'oh shit, ik moet rennen', dan bedoel je dat letterlijk. 

 4. Een split is niet een sinaasappel ijsje.

 5. Je draagt altijd donkere nagellak op je tenen.

 6. Je weet precies hoeveel km je van je huis bent op iedere willekeurig fietspad in een 15km straal van je voordeur.

 7. Iedere keer als je in de file staat denk je, 'Als ik was gaan rennen was ik er al geweest'.

 8. 'Gestoord' en 'Obessief' klinken als een compliment.

 9. Je weet exact waar in je stad je naar de wc kan.

10. De duurste schoenen die je hebt zijn hardloopschoenen.

4 opmerkingen:

  1. Ha, dan ben ik geen echte, 9 van de 10 herken ik (nog) niet ;-)
    Bedenk jij nu nooit meer smoesjes? Ik moet mezelf s Morgens echt m'n bed uittrappen, maar heb nog geen 1 keer spijt dat ik gegaan ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hester, oh echt he. Die eerste stap uit je bed is de zwaarste van zo'n hele ochtend training. Er zijn ochtenden dat ik alleen opsta omdat ik mn telefoon aan de andere kant van de kamer heb liggen en ik er dus uit MOET om de &#$%@!-herrie van de wekker uit te zetten (en naast mijn telefoon liggen dan mn renkleren, alvast op een stapeltje, die ik binnensmonds vloekend aantrek).

    Ochtendloopjes vragen ECHTE grote-mannen-discipline. En toch. Als je eenmaal gegaan bent.... er is geen beter begin van de dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben blij dat mijn man NIET rent ivm punt 5.
    Lijkt me niet sexy 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig gevonden, helemaal waar :-D
    Punt 6 hoop ik nog eens te ervaren, mijn rondje is nog wat kleiner, maar ik herken het exact van mijn betere helft thuis hahaha

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...