donderdag 25 juni 2015

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend

Da's ook lekker. Zit ik leuk helemaal optimistisch in de flow te zijn, kwa sporten, sta ik gisteren halverwege mijn piramide training ineens over te geven in de berm. Een combinatie van vermoeidheid door gebroken nachten, en te vet avondeten, dat nog niet genoeg was gezakt.

Teruggewandeld dus maar. En vanochtend gewoon weer mn schoenen aan, om de andere helft van mn piramide te combineren met mijn donderdagloopje. Het ging

Voor

Geen

Meter. 


Een zwaar gevoel stroomde mijn armen en mijn benen in, al na een paar minuten. De snellere intervallen voelden zo traag - alhoewel dat in het echt wel meeviel, toen ik later naar mijn tijden keek - en ik moest zo nu en dan even uitpuffen.

Ik weet het wel - de enige slechte training is de training die je niet hebt gedaan.




Maar deze staat dan zeg maar op twee. :-\


6.6km | 7'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...