zondag 21 juni 2015

Menu

Ontbijt 
Smoothie van 250ml soja vanillemelk, anderhalve kiwi, een halve banaan en een hand bladspinazie
255 cal




Tussendoor
Watermeloen 
37 cal
 




En, op het 10 km punt van mn 15 kilometer zondagduurloopje, een chocolade mueslireep
131 cal




Tussendoor
Na het rennen in de auto onderweg naar huis een proteine shake voor sterke spieren :)
191 cal





Erg late lunch
Zelfgemaakte tonijnsalade (van krieltjes, tonijn, beetje fritessaus, beetje mosterd, appel, augurkjes en ei)
176 cal




Diner
400 gram preistamppot (Prei, ui, aardappel, vega 'hamblokjes', beetje blue band bij het roerbakken)
359 cal





Avond-snack
Framboos/granaatappel yoghurt met een beetje muesli
198 cal







Totaal: 1347 cal
Koolhydraten: 179 gram
Vet; 26 gram
Eiwit: 80 gram 


6 opmerkingen:

  1. Het lijkt me nogal weinig op een dag dat je een lange afstand loopt. Heb je de dag erna geen rammelende maag?
    Respect voor je doorzettingsvermogen, echt knap hoe ver je gekomen bent!
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Monique ja HEEL. Na zon lange loop heb ik nooit zoveel honger, gek genoeg. Maar de dag erna... Ben de dag begonnen met een smoothie en drie pannenkoeken, daarna een hand kersen en kan nu echt niet wachten tot lunchtijd. Phew.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb ik ook altijd: na het hardlopen nooit zin in eten, maar de dag erna een rammelende maag. Hahahaha, heel bijzonder....
    Fijne dag, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is dit -even los van het aantal kilometers wat je loopt- niet gewoon heel weinig? Ben je nog bezig om af te vallen? Vast niet meer toch?
    Fijn trouwens om te ontdekken dat je door bent gegaan hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Astridja, dat was best wel weinig. Ik heb gewoon nooit zo'n honger na duurlopen. Dar heb ik vandaag weer ruimschoots goedgemaakt 😊

    Ik probeer wel nog wat af te vallen, maar niet meer fanatiek. Als ik zo blijf als ik nu ben is dat ook best ok. Dar gezegd hebbende, als er morgen zomaar 8 kilo af was, dan vond ik dat niet naar of zo 😊

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...