dinsdag 15 september 2015

10 Leugens die hardlopers zichzelf vertellen

1. Oh! Ik zie de kerktoren! Nou, wat je kan zien kan nooit heel ver meer zijn.


2. Ik ga niet nu. Ik ga vanavond. Nee echt, dat het dan regent of donker is maakt helemaal niet uit, ik ga echt vanavond.


3. Het is maar een 5k race. Hoe zeer kan dat nou helemaal doen?


4. Dit is geen vreetbui, ik heb de koolhydraten in deze roze koek nodig voor mijn training van morgen.


5. Het kan me helemaal niks schelen dat iedereen harder loopt dan ik.


6. Deze zelf aangelengde sportdrank die al een uur heen en weer schudt in de zon in een plastic flesje op mijn zweterige lijf is toch nog best wel goed te drinken.


7. Die bui die daar in de lucht hangt gaat vast over waaien, met deze wind.


8. Het is absoluut noodzakelijk dat ik dit onzettende leuke transparante wijdvallende zalmroze capuchonshirtje koop. Zonder ontzettend leuk transparant wijdvallend zalmroze capuchonshirtje heeft verder trainen gewoon geen enkele zin meer.


9. Ik moet nog 8 kilometer, maar 8 kilometer is feitelijk twee keer vier kilometer, en vier kilometer stelt  eigenlijk niks voor, dat is minder dan een half uur rennen, dus eigenlijk ben ik er al bijna. Whiiieeee!


10. Ik stink helemaal niet zo erg. Ik kan zo best nog even naar de supermarkt voor ik ga douchen.

6 opmerkingen:

  1. Hahahaha! Een paar heel herkenbare leugentjes gespot. Gisteren nog leugen 4 gebruikt maar dan in verband met het goedpraten van een pizza tussen de middag.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die nummer 9 gebruik ik heel vaak. Eigenlijk is dat hardlopen gewoon ook goed voor je hoofdrekenen. Oh ik ben al op 2/5e 1/4e etc.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...