woensdag 23 september 2015

Bos

Na het werk kwam P me halen voor mijn dinsdagtraining. We deden een rondje Bosbaan, en omdat we toen nog een half uurtje over hadden gingen we daarna het Amsterdamse Bos in. Een uurtje over de plassen springen, en genieten van de koele, windstille, vochtige herfstavond.





Foto's genomen door P, want die heeft daar alle tijd voor, aangezien ik nou eenmaal hardloop in het tempo waarin hij doorgaans boodschappen doet.





Je bent traag of je bent 't niet.



Zondag: Wandelen | 6,75 km
Maandag: Fietsen  | 27,7 km 
Dinsdag: Hardlopen | 8,2 km

4 opmerkingen:

  1. Ja, VEEL te warm. Het hoosde 's middags zo hard dat ik een regenjack wou, maar dat was echt veel te warm. Ik wilde hem ergens neerleggen en dan aan t eind van mn rondje weer ophalen, maar Peter vond dat een slecht idee (oh ja, 't is Amsterdam he, das waar ook). Toen bood hij aan om hem voor me vast te houden, maar kom op zeg, ik ben geen wijf, ik kan me eigen spullen wel dragen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben ik blij dat je weer schrijft! Keek weer eens op je oude blog in de hoop dat je misschien weer een berichtje geschreven had en vond de verwijzing naar dit blog! #mehappy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Krijg altijd een glimlach van jouw blogjes!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...