vrijdag 23 oktober 2015

Brussels rondje

De hele dag op kantoor, in Belgie. 's Ochtends om half zeven al in de auto. Maar met sportkleren mee, zodat ik na mijn werk eerst kan trainen voor ik naar huis rij. Als ik in de auto stap tegen zessen en om half tien thuis aankom, moe, verreisd en laat, dan weet ik al dat ik niet meer ga. Als ik eerst ga en dan pas richting Nederland vertrek, dan ben ik weliswaar nog wat later thuis, maar die avond is toch al verloren.

En dan heb ik mooi wel getraind.



Evere uit, langs het NATO gebouw... 


... en dan ga je al vrij snel de stad uit, richting Sint Stevens Woluwe.


Dat dorpje daar rechts in de verte, daar ging ik heen.


En dan moet je ook weer terug he :)








Dinsdag     | hardlopen | 4.17km - 7'20 
Donderdag | hardlopen | 6.53km - 6'58

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...