zaterdag 10 oktober 2015

tempotraining

Deze week moest ik een beetje schuiven. Ik had twee megablaren opgelopen (hoe kan dat toch? Mijn schoenen hebben er al dik 600km op zitten, het regende niet, ik deed niks raars, en ineens zit een krater in mn voet), en ik wil dat niet al te stuk lopen, in verband met de Amsterdam halve marathon volgende week.
En toen kwam er ook nog werk en leven en kinderen en nog meer werk, eigenlijk vooral werk, en al met al, om een lang oninteressant verhaal een stuk korter te maken, ik deed mn tempoloop dus vanochtend.

Zit het hem alleen in mij, of vindt iedereen tempotrainingen zwaarder dan intervallen? Ok, je hoeft niet zo hard als bij een intervaltraining, maar je krijgt ook nooit pauze. Het hele idee van een tempoloop is dat je door blijft lopen, nietwaar. Maar ik hou van pauzes. Je weet wel, voor een biertje en een sigaretje en zo.

Hoe dan ook, wat ik bedoel te zeggen, het was dus afzien vanochtend.

En omdat ik nou eenmaal vind dat als ik het zwar heb, iedereen het zwaar dient te hebben: hier is een foto van okselzweet. 






Graag gedaan he.

Hardlopen - 45' D2 | 6.76 km | 6'40

2 opmerkingen:

  1. Zie idd een zweetplekje. Maar ook een waanzinnig slanke taille. Chapeau, Francine!

    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...