maandag 11 april 2016

Kippenvel

Ik keek de beelden op NPO1, van de lange sliert met marathonlopers die de Erasmusbrug overstak, de stad in, op weg naar de ultieme voldoening of de ultieme teleurstelling. Ik zag ze, en het kippenvel stond op mijn rug.




Volgend jaar loop ik daar ook. Volgend jaar werp ik mezelf een handschoen toe, en daag mezelf weer uit om te laten zien waar ik van gemaakt ben.



Mijn loopje gisterwn was wat korter. 11 zonnig kilometers die gedachtenloos voorbij dansten.



Maar volgend jaar he.


Volgend jaar sta ik aan de start.




09/04 | Hardlopen | 3,64 km | 7'13
10/04 | Hardlopen | 11.01 km | 7'30

3 opmerkingen:

  1. I'll be there. Net als eergisteren. Op mijn fietsie langs de route. Met mijn aanmoedigingsbordjes en wijngums voor wie ze nodig had. Met ook jouw naam in de app, zodat ik precies weet wanneer je er aan komt. En geloof me: dit is echt een ge-wel-dig mooie, gezellige en sfeervolle Marathon om te lopen. Dik de moeite waard. Ook al is het een 'pleuris-end'. Héél veel succes komend jaar met je voorbereidingen.

    Groet, Diana uit Schiedam

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...