woensdag 27 april 2016

Zodra het warmer wordt

Geen loopje op het schema, maar wel beweeg-zin, dus ik fietste een heel klein rondje.




Zodra het wat warmer is, scooter ik een keertje naar mn nieuwe werklokatie, zodat ik de weg weet. Het is iets verder dan Soterdijk, waar ik vroeger zat - ik schat een kilometer of 34. En als het dan wat warmer wordt, dat zal toch echt wel een keer gebeuren toch, toch? Dat hagelen houdt toch wel een keer op? Dat moet toch wel?  Dan ga ik eens per week weer op de fiets. :)

2 opmerkingen:

  1. Dat fietsen zo eens per week zou je goed doen en vervolgens rijpt er een plannetje om ook eens naar huis te lopen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ZO ergens in de herfst zou dat toch moeten kunnen? :)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...