dinsdag 26 april 2016

Piramide

Om een uur of half zes werd ik al wakker. De hagel ratelde met bruut geweld op het dak. Oooooh, dacht ik, als de wekker gaat en het regent, dan ga ik vanavond.
 Om half zeven ging de wekker. Ik luisterde gespannen.

Het regende niet.

Prut ;).


Eruit dus, mn kleren lagen al klaar. Tegen zeven uur stond ik buiten. Ik had het hekje voor het huis nog niet achter me dicht laten vallen of de eerste hagelstenen landden op mijn hoofd. Meh.

Daarna brak de lucht open. Ik liep een piramidetje: 1-2-3-4-5-4-3-2-1, waarbij de streepjes 1 minuutje rustig joggen waren en de cijfers minuten op hoog tempo. Ieder interval ging wat herder dan het vorige, en ik was woest trots op mezelf toen ik met een hoofd vol zweet bikkelglitter weer binnenstapte.





Dat vroeg om een feestontbijtje :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...