dinsdag 23 augustus 2016

Armbandje: Bianca






Dat is deze:

Bij zulke mooie reacties of zulke geweldige resultaten die jij hebt weten te laten zien door jouw doorzettingsvermogen en discipline en jouw grote doel de marathon, daar vind ik mijn resultaten en ervaringen bij in het niet vallen. Maar door te beginnen met hardlopen met een groep heb ik elke keer grenzen verlegd en dan vooral niet alleen op conditioneel gebied, dat had ik nooit verwacht en nog steeds ben ik grenzen aan het verleggen en blijf ik me verwonderen dat ik door het hardlopen dingen doe die ik eerder niet durfde. Groetjes van Bianca
BeantwoordenVerwijderen






Bianca, stuur je me je adresgegevens? francine@stukjebijbeetje.com. En -  hou op hoor, over dat jouw resultaten en ervarigen in het niet vallen.

Het maakt niet uit of je kort loopt, of lang. Of je ver loopt, of een rondje door je buurt. Of je snel loopt, of langzaam. Iedere loper is een echte loper, en iedereen die de de moeite neemt om 's ochtend vroeg of 's avonds laat of in het midden van een drukke dag in de regen of in de zon of met tegenwind de deur uit te gaan om iets te doen dat ze gister nog niet kon, is een WINNAAR.




2 opmerkingen:

  1. Wat leuk Bianca dat jij dit super gave armbandje gewonnen hebt. Enne...je bent net zo'n kanjer als Francine hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...