maandag 22 augustus 2016

Duo

Zaterdag zou ik de Duomarathon in Putten lopen, maar door omstandigheden kon ik er helaas niet bij zijn. Maar, ik had er wel voor getraind, en de afstand stond in mijn schema. Daarom bood Peter aan met me te gaan - dezelfde afstand, iets meer zelfs, maar dan gewoon hier, op onze eigen fietspaden.




Het idee van een duomarathon is dat eentje fietst, eentje loopt, en dat je zo vaak mag wisselen als je wilt, maar dat je samen moet finishen. Wij deelden hem in in 5-5-5-5-4-4.





28 kilometer, in totaal, in de stromende regen. We liepen hem in 6'45 gemiddeld. Dat kwam dan wel voornamelijk omdat Peter zo hard loopt, maar toch.







Ik voelde me best bikkelig :)




Hardlopen - 14km 
Fietsen - 14 km

2 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...