maandag 12 september 2016

Colorrun 2016

De Colorrun was dit weekend! Ik ging hem lopen met Maaike en Marleen, en vorige week kon ik onze startpakketten al ophalen.


Daarin zat meer dan genoeg rommel om jezelf onsterfelijk belachelijk mee te maken. 



Marleen en ik haalden eerst Maaike op. Toen gingen we naar Utrecht.




In de auto deden we carpool karaoke totdat de navigatiestem er zo vaak doorheen kwam dat het erop leek dat we er toch echt bijna waren. 

Ik denk overigens dat we ook dit jaar nog maar niet meedoen aan The Voice. 

Dat is zo sneu voor de andere kandidaten :p. 



We brachten onze tas weg, haalden wat muntjes op het festivalterrein en maakten ons klaar voor de start. 

We hadden er nogal zin in: 



En we waren ook nog zo fijn schoon! 



Er was een bellenblaasmachine aan de start: 





In het startvak werd gejuichd en gezongen en gedanst, en  na een paar minuten was het ineens onze beurt en waren we weg! 

iedere kilometer ongeveer staart er een kleurenstation. De eerste was roze. Ik rende even vooruit zodat ik m'n meisje kon fotograferen:




Dit is Maaike even na het twee kilometer punt. Die zweetbanden verdwenen al snel - hadden we het veel te warm voor.  Kijk haar gaan dan! Bikkel! 




Na roze kwam blauw en daarna kwam oranje:




De sfeer was geweldig. Muziek, smoothies, kokoswater, enthousiaste vrijwilligers, ballonnen in de vorm van eenhoorns, en verf op je kop. What's not to love, zou ik zeggen :)

We wandelden een stukje. De Colorrun is een fun run; je wordt niet getimed en niemand wint of verliest. Na 4km was Leentje best moe dus namen we na het paarse kleurstation nog maar eens een selfie: 





Na vijf kilometer krijg je nog een medaille ook:  



En dan he. DAN BEGINT DIT:





Woest cool! Volgende week weer het serieuzere werk, bij de Damloop... maar dit pretloopje had ik gewoon even nodig :)

1 opmerking:

  1. Super leuk om het verslag van dat toffe event te lezen! Dat staat zeker weten ook op mijn hardloopeventwishlist :)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...