vrijdag 9 september 2016

Dit heeft niks met hardlopen te maken

..maar een paar maanden geleden ben ik begonnen met een bullet journal. En echt, ik kan het iedereen aanraden. Het heeft de manier waarop ik mijn werk en de rest van mijn leven organiseer helemaal veranderd. Dit is het idee:







En je kunt er zo creatief mee zijn als je zelf wilt.

Oh, en gister rende ik een zalig rondje. het eerste loopje, na de zomer, in het donker. Het was een graad of 18, er stond een windje, er waren sterren, en het ging gewoon vanzelf.






Dan kon ik dan weer mooi afvinken op mn daily pagina :)



5 opmerkingen:

  1. Dit is het idee ... en dan is je pagina blanco en de link geeft bij mij iets raars aan (maar dat kan uiteraard gewoon aan mij liggen) terwijl ik nog zo nieuwsgierig was. Dus ik ga even rondje google doen, nieuwsgierigheid wint het want wie weet kan ik er ook iets mee :)

    Eerste bullit misschien gewoon toch eens wat minder op mijn Guusje&Co. instagram want jeetje ik zie zoveel dat ik er niet weg kom. Zou het daar al bij helpen? Dan klik ik NU door haha ...

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Geweldig, ik doe dat sinds anderhalf jaar en sta er nog steeds versteld van hoe het écht werkt!

    Topper!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb wel stapels boekjes van de afgelopen jaren met daarin voornamelijk mijn werk to do's, maar ik wist nooit dat dit bullet journal heette. Weer wat geleerd :)

    Gecombineerd met de pomodori-techniek merk ik wel dat ik mijn werkdagen heel productief indeel, waardoor ik meer vrije tijd heb en dat is altijd lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. FIlmpje gekeken en ik snap er HELEMAAL niks van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel cool om mijn ouderwetse To Do lijstje een bullet journal te noemen. Heb ik meteen een reden om daar een hip schrijfboekje voor te kopen ipv zo'n standaard kantoor-to-do-boekje :-)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...