vrijdag 30 september 2016

Onderweg

De hele donderdag had ik op een conferentie gestaan in Amersfoort. Maar, er kan niet meer verzaakt worden. Ik heb nog twee weken tot de Amsterdam Halve, ik heb niet het idee dat ik daar klaar voor ben, dat is mijn eigen schuld, nu moet ik bereiken wat er te bereiken valt, en dus is  trainingen overslaan geen optie.

Ontspoorde zinnen daarentegen wel :p


 Daarom had ik mijn hardloopkleren mee. Zodra ik in de file terechtkwam, in dit geval op de A1, nam ik een afslag. Ik parkeerde de auto bij de Maxis en kleedde me om in het toilet van de  Burger King.




Toen begon ik aan mijn donderdagtraining. Ik moest 50 minuutjes D1. Ik besloot naar Muiden te rennen en weer terug.
Dat was een mooi stuk, maar wel stil. Na een paar minuten bevond ik me op een volledig verlaten fietspas naast een b-weggetje langs de A1.




dat had ik niet helemaal goed doordacht geloof ik. Ik hou niet zo van rondjes die ik niet ken, in mn eentje, als het donker wordt.

Het werd overigens wel heel mooi donker:




Maar ik appte toch maar even naar huis waar ik me bevond en hoe laat ik weer terug dacht te zijn, en draaide na drie kilometer om, zodat ik snel weer bij mn auto was.

Er gebeurde uiteraard, gelukkig,  niks.

Behalve een zalig loopje :).

2 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...