maandag 13 juni 2016

Een rondje vol tranen

Mijn zondag duurloop was een moeilijke. In onze buurt verloor iemand een oneerlijke strijd. Een echtgenoot, een vader van twee kinderen in de leeftijd van mijn jongste en mijn middelste. Mijn hart breekt voor dat gezin. Voor die meisjes, die hun papa moeten missen. Voor zijn vrouw, die zich zo immens alleen moet voelen. Voor hem, vechtend voor wat hij waard was tegen een sluipmoordenaar van een vijand.

Toen Meghan Trainor en John Legend voorbijkwamen, kon ik mn gedachten niet langer naar iets anders dwingen, vlogen ze van dit gezin met zoveel verdriet naar de mensen in mijn eigen leven, en stond ik snikkend op het fietspad.


In the blink of an eye
Just a whisper of smoke
You could lose everything
The truth is you never know

So I'll kiss you longer baby
Any chance that I get
I'll make the most of the minutes and love with no regrets

Let's take our time
To say what we want
Use what we got
Before it's all gone
'Cause no, we're not promised tomorrow

 
So I'm gonna love you
Like I'm gonna lose you
I'm gonna hold you
Like I'm saying goodbye 
wherever we're standing
I won't take you for granted 

'cause we'll never know when
We'll run out of time 

so I'm gonna love you
Like I'm gonna lose you



Jeroen werd 44 jaar.
Het leven is niet eerlijk, maar de dood is nog veel oneerlijker.





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...