donderdag 9 juni 2016

The First.... The Last... my Everythiiiiiiing...

De afgelopen week had ik een luchtweginfectie. Ik hoestte als een sigarenrokend nijlpaard van 80 en niemand hier in huis kon nog slapen van mijn gesnurk, maar ik had dan wel weer een stem waar Barry White jaloers op zou zijn.




Rennen was een beetje ingewikkeld, want ik kreeg gewoon niet genoeg adem. Ik probeerde het wel hoor, maar





nope.

Gisteren probeerde ik het weer, maar




nope.


Dus ging ik vandaag maar gewoon fietsen. Je moet doen wat je kunt met de omstandigheden die je hebt, en fietsen is in mijn geval minder belastend voor mijn longen dan hardlopen.




Het ging heerlijk. 26 Kilometer, gemiddeld 22 km/u. Morgen weer een dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...