zondag 30 augustus 2015

Pier

We, P en ik, gingen naar IJmuiden vandaag. De auto parkeren in de stad, en dan door de haven naar de pier rennen. Kijk, dat groene vuurtorentje daar bijna bij Engeland, daar gingen we heen.




Het is nog zomer.  En het was zondag. Zondag is duurloopdag, en zondag is ontdekdag, en zondag is avontuurdag. Zondag is een flesje water in je rugzak, je schoenen aan en de wereld bekijken met je voeten.




Rond!



Het was heet. 25 graden, met een luchtvochtigheid van 96%. Drukkend. Dus deden we slim en namen af en toe even pauze, voor wat drinken en een beetje afkoeling.




Acht kilometer werd het.




Niet zoveel, want deze week had ik al twee keer gelopen, en laat ik nou geen domme dingen doen met mijn zo mooi herstellende voet. En, het was dus warm.




Yep. WARM. :)




1 opmerking:

  1. Haha, heerlijk, zo'n hoofd :-)
    Zo zie ik er overigens altijd uit na het rennen: ik word paars :-)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...