zondag 9 augustus 2015

Weekend

Na m'n fysiotherapie van vrijdag mocht ik weer een loopje proberen. Maximaal zeven kilometer. Gisteren waagde ik me er aan.




Zeven werd het niet; het deed al vlug zeer. Misschien toch te snel na de behandeling van Herman? Ik probeer het woensdag of zo gewoon nog een keertje. Ik word er een beetje ongeduldig van, dat wel.

Aan de andere kant, dan wel weer dit:





En jullie? Nog gesport dit weekend? Vertel eens?


vandaag - 9,27 km fietsen & 8 km wandelen
zaterdag - 5,28 km hardlopen
vrijdag - 35,88 km fietsen

16 opmerkingen:

  1. Na 3 weken vakantie zuid Spanje alleen wat gezwommen te hebben, gisteren 5 km gewandeld. Dinsdagavond staat rondje hardlopen op het programma. Het was zo fijn te lezen dat de eerste 10 min. nooit lekker gaan. Het is soms zo moeilijk om door te zetten. Maar jouw blog helpt! Fijn dat je er weer bent. Groet Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel veel succes morgen met je eerste rondje hardlopen morgen. GO KICK ASS! Je kan het! (- na de eerste tien minuen ;-))

      Verwijderen
  2. Wat shit zeg, dat het weer zeer doet!
    Maar gelukkig is daar De Fiets :-) Ook leuk.
    Ik fietste afgelopen weekend een slordige 90 kilometer: heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lastig is dat als je graag wilt en je lichaam je tegenhoud! Maar gelukkig als troost lekker fietsen, maar dat is toch anders ...

    Ik heb een rondje trail gedaan, heerlijk! Heuveltje op, heuveltje neer, en nog een keer, en nog een keer.
    En lekker aan de wandel geweest, ook heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Top! Ik heb niet zoveel trail-gelegenheden in de buurt. Ik loop bijna altijd op asfalt, en plat. Vind de uitdaging van een trailtje heerlijk, de keren dat het kan!

      Verwijderen
  4. Ben net de sportschool van binnen wezen bekijken en ik wist nog hoe het moest ;) na nijmegen waar ik voor de 5e keer heb gelopen en voor de eerste keer de stap heb durven nemen voor de 4x 50 te gaan...... Nu het sporten weer op het normale ritme zien te krijgen. O nee zo moet je het niet zeggen he gewoon doen is het motto toch ;) Vrijdag staat er een rondje wandelen op de planning (100 km) voor het eerst heb 80 km al wel vaker gedaan maar we gaan dit weekend grensverleggend bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Honderd? Je wandelt HONDERD kilometer? h o n d e r d? *raapt kaak van de vloer*. Wow. Wat een duurvermogen moet jij al hebben! bewondering!

      Verwijderen
    2. Het is gelukt ;) heel blij al moet ik bekennen wel op het punt van opgeven gestaan. Wel de volle 24 uur nodig gehad maar ach je moet ergens beginnen.

      Verwijderen
    3. Echt? 24 uur non stop gewandeld??

      -diepe buiging-
      Wat ontzettend goed. Wat een prestatie. Wow!

      Verwijderen
  5. Ik voel me ietwat kneuzig na bovengenoemde sportdaden. Maar ik heb 5 km hardgelopen met 4 korte wandelstukjes tussendoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is niet kneuzig. Dat is geweldig! Hardlopers zijn bikkels... en beginnende hardlopers zijn de BAZEN van alle bikkels.

      Verwijderen
  6. Pffff honderd. En wij zijn al blij dat we nu weer bijna iedere vijf kilometer wandelen. Het was er een poos niet van gekomen en daardoor was mij man zijn cholesterol weer gestegen en dat willen we voorkomen want een keer een hartstilstand is meer dan genoeg. Ook pakken we vaker de fiets dan voorheen. Ik vind rennen al knap, maar honderd kilometer wandelen ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Iedere stap die je neemt is een stap in de goede richting. Vijf kilometer per dag is zomaar 30-35km per week! Top!

      Verwijderen
  7. Hoi Francine ! Nog gelopen vandaag ? Mijn loopjes gaan goed . Heb schema dat ik over vijf weken onafgebroken 30 minuten loop . Ben veel meer gewend , maar wil mijn blessure niet terug 😏 Duim voor jou dat je pees zich koest houdt !! Succes !

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...