zaterdag 25 juli 2015

Achilles update

Gisteren had ik weer fysiotherapie. Herman kneep mijn voet er zo ongeveer af en vertelde me dat rennen er echt nog niet in zit de komende week, terwijl ik balend op de bank lag en keek naar een meneer met veel grotere problemen dan de mijne:





Een loopje zit er echt nog niet in, totdat op mijn tenen staan, traplopen en voorzichtig touwtjespringen kunnen zonder pijn. Ik kreeg verse paarse plakkers en een elastiek waarmee ik oefeningen moet doen.

Nou, dat doen we dan deze week. 







Dat, en fietsen :).





24/07: 29,2 km fietsen
23/07: 17 km fietsen

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk voor je dat je het fietsen hebt "gevonden" maar, meid, wat moet jij het lopen missen!
    Heel veel sterkte en geduld, en natuurlijk veel mooie fietstochten :)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...