zaterdag 4 juli 2015

Nodig

Wat je niet nodig hebt: 

- maaltijdvervangers
- buikspierapparaten van tell sell
- multivitaminen
- slender you abonnementen 
- crème waarvan je dijen een centimeter krimpen
- instructie dvd's
- aromatische oliën 
- eiwitkuren
- constructies die je tanden op elkaar klemmen zodat je alleen maar door een rietje kunt eten 
- je slaapkamer vol fitness toestellen
- vetverbrandings transpiratie-broeken
- zeewiertabletten
- kannen vol water met uitgeperste citroenen erin 
- dieetboeken
- nieuwjaarsdag
- machientjes die je spieren onder stroom zetten


Wat je wel nodig hebt 

- goede sportschoenen
- vastberadenheid. 

2 opmerkingen:

  1. Die tandenconstructie werkt ook niet als je als 15-jarige je kaak breekt en je 6 weken vloeibaar moet en je moeder bij elke blenderactie 2 scheppen geenideewat-achtig goedje toevoegt (iets met babyvoedingpoeder mrt veel proreine en vooral calorieën) toevoegt omdat "het ziekenhuis" aangeeft dat ik af zou kunnen vallen. Dank u wel met 5 kilo extra na 6 weken niet gewoon eten ... grrr...

    Dus zelfs met zo'n ijzerwerk is afvallen onmogelijk als je veel kc-tjes door ern rietje naar binnen slurpt. Niet aan beginnen dus, net als al die andere domme adviezen :) Tongpiercing werkt wel trouwens, collega kan al 2 weken niet eten daardoor (slechte afvalkeuze en gelijk eruit mrt dat ding)... maar beter de combi sporten en net iets minder eten dan je energiebehoefte met goede macroverdeling. Is jou meer dan goed gelukt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het leven met jou lijkt zo simpel! Waarom grijnst dan toch elke dag weer die chipszak en die fles rose mij aan? En die twee borden gevuld met pasta en dat lekkere gebakje? Zucht, het zal een gebrek aan vastberadenheid zijn. Maar: inmiddels wel bij hardlooples 22 van Evi. En jog geen enkele keer spijt van m'n half uurtje rennen gehad. Als je nog goede tips hebt om aan het andere gedeelte te werken hoor ik het heel graag, want op dat gebied voel ik me een zwakkeling. Op zo'n moment dat ik al dat ongezonde jaar binnen werk kan het me helemaal niks schelen, maar later baal ik als n stekker....

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...