vrijdag 17 juli 2015

Ochtendrondje

Een rondje fietsen maar weer, vanochtend heel vroeg. Ik kwam een paar lopers tegen en toegegeven, ik was een beetje jaloers. Mijn voet gaat veel beter - een paar dagen echte rust doet wonderen, en ik voel hem nauwelijks meer. Lopen is verleidelijk, maar ik doe netjes wat Herman zegt.
 
Een tegenslagje op zijn tijd is normaal.  Die dingen gebeuren, zelfs al doe je er alles aan om blessures te voorkomen. Soms wil het even niet, dat hoort nou eenmaal bij trainen, of het nou fysiek is, mentaal, of allebei. Daar kom je doorheen met optimisme. Dat betekent niet dat je de hele dag loopt te grijnzen, maar wel dat je een situatie die niet zo geweldig is accepteert als deel van het proces, en de tijd neemt om terug te stuiteren.

Laat het je niet ontmoedigen, als  er dingen gebeuren in je training - of in je leven - waar je niet op zit te wachten. Hup, overeind weer, leren, groeien, doorzetten en uiteindelijk nog veel harder genieten van het bereiken van je doel.


23,72 km | 2'50

1 opmerking:

  1. Idd zo af en toe een pas op de plaats is goed, hoe vervelend ook als het gedwongen is. Maar daarna weer volop knallen!
    Heb je je eigen citaat gelezen op girlslovetorun? Hoe herkenbaar;-)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...