dinsdag 14 juli 2015

Dan moet iemand anders het rennen maar doen







Prive-lesje op Komiek :)

2 opmerkingen:

  1. Even totaal off topic - excuses hiervoor! Ik heb je blog weer gevonden en oeh, hoe inspirerend is het weer!

    Ik loop inmiddels sinds januari 4x per week een half uur. Lopen inderdaad, want door te veel gewicht gaan mijn knieen kapot met rennen. Maar ik loop (okee, hard-wandel) gemiddeld zo'n 7km per uur en gebruik Evy als richtlijn voor tijd/snelheid. Qua gewicht lukt het echter niet om te minderen, hoewel ik wel gezond/schoon eet. Qua postuur merk ik ook niet veel. Any tips? Overigens qua gevoel merk ik mega veel: ik voel met zelfverzekerder en energieker en dat is bijzonder prettig!

    Groet,
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Helene
    Oh wat goed, dat je vier keer per week loopt. Top. :)

    Als je niet afvalt, dan krijg je toch nog meer calorieen binnen dan je verbrandt. Uiteindeijk word je van sporten sterker en fitter en zelfverzekerder en strakker en VEEL gezonder, maar afvallen doe je vooral in je keuken.

    Ook al eet je gezond/schoon, een overschot blijft een overschot. Ik gebruik zelf een app die 'my fitness pal' heet om te tracken hoeveel energie ik binnen krijg ten opzichte van wat ik verbrand. Ik merk zelf dat ik de calorieen die ik verbuirk al snel overschat, en de calorieen die ik eetal snel onderschat, als ik ze niet meet.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...