dinsdag 14 juli 2015

Herman

'Wanneer heb je er precies last van?' vroeg Herman de Fysiotherapeut.

Nou, zei ik, vooral met heuvels en bruggen.
Nou ja, en eigenlijk ook gewoon als ik hardloop.
En eigenlijk ook gewoon als ik wandel.
En eigenlijk ook gewoon als ik op de bank zit.

Wel.

Eigenlijk.



Hij masseerde, daar werd het niet minder van, en hij plakte er een tape-je op dat leuk paste bij mijn schoenen.

Hou ik van, een man met oog voor detail.

Gelukkig is Herman de Fysio het type dat, net als de trainer, begrijpt dat 'gewoon niet sporten' me niet gaat helpen. Zijn instelling is, hoe kunnen we ervoor zorgen dat je je doel haalt ondanks je blessure.

Dat helpt wel. Dat zorgt ervoor dat ik braaf doe wat hij zegt.




Anyway. Het vonnis:
Pees is behoorlijk geïrriteerd, en waarschijnlijk al een beetje beschadigd. Niet gezwollen, en da's dan wel weer goed.
Deze week niet rennen, maar veel fietsen. Aanstaande maandag terugkomen, dan voorzichtig wat oefeningen, en dan maken we een opbouwschema naar de Amsterdam Halve.

2 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...